З 27.01.2020 по 31.01.2020 року у школі був проведений тиждень математики та інформатики.
Учні 5-11 класів мали можливість взяти активну участь у предметному тижні.
Метою проведення тижня було: надання учням можливості здобути додаткові знання з математики, інформатики, історії їх розвитку, показати зв'язок математики з іншими науками, формування інтересу до вивчення предмету, забезпечення різнобічного розвитку особистості учнів.
План проведення тижня було обговорено та затверджено на методичному об’єднанні вчителів природничо-математичного циклу, де були розподілені обов’язки, призначені відповідальні за проведення заходів. За тиждень до початку тижня з його планом були ознайомлені учні, в класах були створені робочі групи, члени яких брали участь у підготовці та проведенні заходів тижня.
Протягом всього тижня на уроках проводились математичні десятихвилинки про видатних українських математиків. Вони були присвячені міжпредметним зв'язкам математики та інформатики з іншими науками
27.01.2020. Тиждень розпочався з відкриття тижня математики та інформатики. Для учнів 8-Б, 6-Б, 5-Б проведено конкурс презентацій «У світі інформатики», для 5-А, 5-Б «Пекельна математична кухня», а учні 6-Б, 8-А
працювали у тестовому сервісі Plickers «Віртуальна лабораторія вчителя».
28.01.2020. Проведена радіолінійка «Цікаві факти з життя видатних математиків». Учні 5-В та 6-Б класів знайомились «Цікавою математикою» і розглянули «Число ∏і Учні 10 класу захистили проекти «Цікава математика», для 6-А класу проведено «Математичну вікторину», а 9-А клас розглянув прикладні задачі «Розв’язування трикутників».
29.01.2020.
Активне використання в повсякденному житті, легкість зчитування та кодування, наявність смартфонів у більшості населення стали причиною популярності використання QR-кодів серед вчителів та учнів.
Учні взяли активну участь у математичному QR-турнірі.
Для учнів 5-А, 6-А проведено конкурс презентацій «Новинки інформатики» та проектів «Трикутники в живописі та архітектурі».
Учні 11 класу позмагались у турнірі «Хто візьме гору: хлопці чи дівчата?»
30.01.2020.
Математика завжди була складною наукою для опанування її школярами. Звідси й завдання, яке стояло і стоїть перед учителем, - розкрити багатоманітний її світ, показати можливості застосування математики серед повсякденних речей.
Учні 7-А класу презентували проекти: 1) Пам’ятники українським математикам; 2)Збірник математичних задач; 3)Премії НАН України імені видатних учених.
Учні 8-А класу провели урок «на вулиці» на тему «Єгипетський трикутник».
Проведення таких уроків допомагає розвивати кмітливість і уяву школярів, що є дуже важливим при вивченні математики.
31.01.2020.
На уроках математики учні не тільки вивчають формули, теореми, вчаться розв'язувати вправи та задачі, а й знайомляться з історією розвитку математики, біографіями людей, які своє життя присвятили цій чудовій науці. Вчителі математики проводили хвилинки про деякі цікаві моменти з життя великих математиків, подорожували сторінками усного журналу « Чи знаєте ви, що…»
План останнього дня предметного тижня:
- Підбиття підсумків тижня математики
- Виставка «Математична творчість учнів»
- Конкурс комп’ютерного малюнка
- Відеолекторій «Астролябія – сучасний пристрій для вимірювання географічних координат»
Подальший аналіз вчителями проведених заходів, дав зробити наступні висновки:
1. Позаурочна робота має особливо важливе значення. Якість знань, умінь та навичок учнів із суспільних дисциплін, глибина їх світогляду, формування вміння орієнтуватися у складних реаліях сьогодення визначаються, насамперед, отриманими в школі знаннями. Проте урочний час суворо обмежений, його погоджено з навчальною програмою, а відступ від неї фактично неможливий. Тому певну частину завдань навчання і виховання слід вирішувати в позаурочний час і під час найрізноманітніших заходів, зокрема предметних тижнів, в яких вони й акумулюються.
2. Ефективність і успіх проведення предметного тижня залежить від різноманітних факторів, але починається з чіткого планування. Це перший етап даної форми роботи, який вимагає від викладачів, насамперед, відповіді самому собі на запитання: що я хочу передати учням, чого я прагну досягти, наскільки цікаво я можу це зробити? Планування передбачає не лише перелік заходів, а також і систему їх підготовки.
3. Проведення заходів предметного тижня – це своєрідний творчий звіт вчителя, підготовлений і організований у тісній співпраці з учнями. І важливо, щоб його побачило якомога більше інших учнів, які не брали безпосередньої участі в підготовчому етапі, адже практика показує, що часто після таких заходів у цих учнів з’являється інтерес до предметів, інше ставлення до минулого й сьогодення, бажання долучитися до участі у наступних предметних тижнях.
|