Результати моніторингу якості освіти
Участь у регіональних моніторингових дослідженнях
Третій рік учні та учителі закладу є учасниками регіональних моніторингових досліджень, організованих Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» (лист від 12.12.2019 № 1248 «Про проведення регіональних моніторингових досліджень якості освіти в ІІ півріччі 2019/2020 н. р.»), які здійснюються відповідно до освітнього проекту «Моніторинг якості освіти в умовах модернізації освітнього простору» (наказ Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 27.06.2017 № 229 «Про виконання рішень колегії Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 20.06.2017 року»). Мета ІІІ етапу регіональних моніторингових досліджень полягає у виявленні тенденцій розвитку загальної середньої освіти в регіоні відповідно до Концептуальних засад реформування середньої школи «Нова українська школа». У дослідженнях взяли участь учителі 1-их класів, батьки учнів 1-их класів, учні та учителі 4-их та 11-го класів. Аналіз результатів моніторингових досліджень в закладі подано до Центру моніторингу якості освіти Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти»:
- анкета для вчителів 1-х класів (у режимі on-line) – 3 (100%)
- анкета для батьків учнів 1-х класів – 32 (42,1%)
- анкета для вчителів 4-х класів (у режимі on-line) – 2 (100%)
- 06.02.2020 тести для учнів 4-х класів (у письмовій формі) із читання (40 хвилин) – 25 (86,2%)
- 06.02.2020 анкети для учнів 4-х класів (у письмовій формі) із читання (40 хвилин) – 25 (86,2%)
- 12.02.2020 тести для учнів 4-х класів (у письмовій формі) із математики та природознавства (40 хвилин) – 25 (86,2%)
- 12.02.2020 анкети для учнів 4-х класів (у письмовій формі) із математики та природознавства (40 хвилин) – 25 (86,2%)
- анкета для вчителів 11 класів – 3 (100%)
- анкета для учнів 11 класів – 29 (100%)
- 12.03.2020 тести для учнів 11 класів (Google Форма) з української мови та літератури – 25 (86,2%)
- забезпечення соціально-психологічного супроводу учасників освітнього процесу (анкетування учнів 10 класів у режимі on-line) – 30 (100%).
Учні 8-их класів не мали змоги взяти участь у моніторингових дослідженнях у зв’язку призупиненням освітнього процесу.
З результатами моніторингу якості організації дистанційного навчання у Красноградському ліцеї № 1 можна ознайомитись за посиланням.
На зовнішнє незалежне оцінювання та державну підсумкову атестацію у формі ЗНО у 2019/2020 навчальному році зареєструвалося 29 учнів 11 класу. З них обрали такі предмети: 23 учні – математика, 29 – українська мова та література, 5 – фізика, 10 – англійська мова, 15 – історія України, 4 – біологія, 16 – географія, 1 – хімія.
Результати ЗНО засвідчили, що учасники тестування оволоділи навчальним матеріалом. Але не всі учні подолали пороговий бал «склав-не склав» (2 учні з математики).
Результати зовнішнього незалежного оцінювання з предметів
Предмет ЗНО |
Середній бал |
|||
2016/2017 н.р. |
2017/2018 н.р. |
2018/2019 н.р. |
2019/2020 н.р. |
|
Українська мова та література |
167 |
160 |
156,4 |
159,9 |
Історія України |
159 |
147 |
151,5 |
147,9 |
Математика |
139 |
103 |
149,7 |
127 |
Фізика |
103 |
120 |
157 |
150,4 |
Хімія |
82 |
170 |
145 |
143 |
Географія |
166 |
142 |
128,2 |
150,9 |
Біологія |
160 |
152 |
158,3 |
149,3 |
Іноземна мова (англійська) |
132 |
80 |
144,4 |
132,3 |
Російська мова |
178 |
- |
- |
- |
Порівнюючи середній бал з предметів ЗНО (діаграма) ми бачимо збільшення показника з географії та української мови та літератури. Разом з тим спостерігається значне зниження середнього бала з математики, фізики, біології, англійської мови.
Результати аналізування та проведення досліджень у Красноградському ліцеї № 1 можна переглянути за посиланням.