Рік народження – 1 березня 1968.
Освіта вища. Закінчила Харківський державний педагогічний інститут
імені Г.С.Сковороди в 1993 році.
Спеціальність – Психологія. Практична психологія в системі освіти.
Кваліфікація – практичний психолог в системі освіти.
Загальний педагогічний стаж – 31 років.
Стаж роботи на посаді – 26 років.
Підвищення кваліфікації - Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», грудень 2018 р.
2018 р. - участь в обласному фестивалі "добрих практик" освітян Харківщини "Майстри педагогічної справи презентують" - диплом ІІІ ступеня
ХХ районна виставка-презентація педагогічних ідей та технологій за напрямом «Практична психологія та соціальна робота» – 1 місце (за роботу «Корекційно-розвиваюча програма
«Я – п`ятикласник»), 2013.
ХХ обласна виставка-презентація педагогічних ідей та технологій за напрямом «Практична психологія та соціальна робота» - Диплом ІІІ ступеня (за роботу «Корекційно-розвиваюча програма «Я – п`ятикласник»). 2013.
ХХІІ районна виставка-презентація педагогічних ідей та технологій за напрямом «Практична психологія та соціальна робота» – 1 місце ( за методичний посібник «Психологічний супровід роботи з дітьми в умовах травматичної кризи»). 2015.
ХХІІ обласна виставка-презентація педагогічних ідей та технологій за напрямом «Практична психологія та соціальна робота» – Диплом ІІІ ступеня (2015, за методичний посібник «Психологічний супровід роботи з дітьми в умовах травматичної кризи») 2015.
Каталог друкованих робіт за 2015-2019 роки
№
|
Назва роботи, автор
|
Джерело
|
-
|
Адаптація учнів і випускників / В.Мушинський, О.Попова, О.Бондар; упоряд. Т.Червонна. - К.: Вид. група «Шк. світ», 2015. – 168 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»). |
К.: Вид. група «Шк. світ», 2015. – 168 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»). |
-
|
Практикум з досвіду роботи. «Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання». Системно-цільова програма супроводу профільного навчання. |
Джерело педагогічних інновацій. Психолого-педагогічний супро-від профорієнтаційної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі: Науково-методичний журнал. – Випуск №4 (12). – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2015 |
-
|
«Сутність превентивного виховання школярів» |
«Психолог», жовтень 2017, №19-20 |
-
|
«Консультування в роботі шкільного психолога: організація консультативної взаємодії» |
«Психолог», жовтень 2017, №19-20 |
-
|
«Ділові ігри для вчителів початкових класів» |
«Психолог», жовтень 2017, №19-20 |
-
|
«Діти з особливими освітніми потребами» |
«Психолог», липень 2018, №13-14 |
-
|
Стаття «Діти з особливими освітніми потребами» |
Газета «Психолог», липень 2018, №13-14 |
-
|
Заняття з елементами тренінгу «Діти з порушеннями психофізичного розвитку» |
Газета «Психолог», серпень 2018, №15-16 |
-
|
Ділова гра для педагогічних працівників «Інклюзія: крокуємо разом» |
Науково-методичний журнал «Педагогічна майстерність» №5(101), травень 2019 |
-
|
Тренінг «Психологічні особливості формування мотивації педагога до роботи в інклюзивному освітньому середовищі» |
Науково-методичний журнал «Педагогічна майстерність» №5(101), травень 2019 |
-
|
Тренінг «Особливості роботи педагогів із дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному просторі» |
Науково-методичний журнал «Педагогічна майстерність» №6(102), червень 2019 |
-
|
Тренінг «Збереження психічного здоров’я педагогів» |
Науково-методичний журнал «Педагогічна майстерність» №6(102), червень 2019 |
-
|
Ділова гра для педагогічних працівників «Готовність вчителя до інновацій. Проект змін» |
Газета «Завуч» № 7(649), липень 2019 |
-
|
Тренінг «Психологічні особливості формування мотивації педагога до роботи в інклюзивному освітньому середовищі» |
Газета «Завуч» № 7(649), липень 2019 |
-
|
Тренінг «Особливості роботи педагогів із дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному просторі» |
Газета «Завуч» № 7(649), липень 2019 |
16. |
Тренінг «Збереження психічного здоров’я педагогів» |
Газета«Завуч»№ 7(649), липень 2019 |
Нагороди
1. Грамота відділу освіти Красноградської районної державної адміністрації за багаторічну творчу працю, вагомий особистий внесок у психологічний супровід навчально-виховного процесу та з нагоди 25-річчя створення психологічної служби системи освіти України, 2016
рік.
2. Диплом Національної академії педагогічних наук України (видавництво «Шкільний світ») за ІІ місце в конкурсі «Панорама творчих уроків «Я – віртуоз у викладанні предмета», травень 2015 року.
3. Диплом Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи (видавництво «Шкільний світ»). Переможець акції «Громадське визнання у «галузі психології» у номінації «Професійно-інформаційна психологія», 2015 рік.
4. Диплом ІІ ступеня ХХІІ обласної виставки-презентації педагогічних ідей та технологій за методичний посібник «Психологічний супровід роботи з дітьми в умовах травматичної кризи». Харків. 2015.
5. Грамота міськради за високий професіоналізм, творчу самовіддану працю та з нагоди Дня працівників освіти, 2014 рік.
6. Грамота відділу освіти з багаторічну сумлінну працю, високі досягнення у професійній діяльності, 2019 р.
Впровадження превентивних програм:
1. «Профілактика ризикованої поведінки і ВІЛ/СНІДУ за проектом «Захисти себе від ВІЛ».
2. "Сімейні цінності"
3. Сприяння просвітницькій роботі "рівний-рівному" серед молоді України щодо здорового здорового способу життя
Професійний розвиток (самоосвіта). Маю сертифікати
1. Тренінг "Розвиток стресостійкості у дітей", 2016
2. Тренінг "Інклюзивний простір. Практичні кроки", 2017
3. Спецкурс-тренінг «Профілактика ризикованої поведінки та ВІЛ/СНІДу», 2018.
4. Спецкурс "Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДУ для педагогічних працівників-тренерів "Захисти себе від ВІЛ", 2018
5. Тренінг "Вдягаємо гендерні окуляри", 2019
6. Спецкурс "Підходи до формування інклюзивного освітнього середовища", 2019
7. Стартап "Інклюзивна технологія "Коло друзів", 2019